Autódekor
A céglogón és a fontosabb információkon kívül látványos grafikus elemekkel kell felkelteni a figyelmet.
De ne essünk át a ló túloldalára!
Amikor minden adatot fel akarunk tüntetni egy autón, az gyakorlatilag olyan mintha egy mozgó újsághirdetést akarnánk elolvasni. (Szinte lehetetlen).
Az információnak és a látványnak összhangban kell lennie.
Dobozbetűk, Világító reklámok
A minőségi megjelenéshez nagyban hozzájárulnak a világítóreklámok. Segítségükkel kitűnhetünk a hasonló cégek közül.
Miért van az, hogy a nagy áruházláncok feliratai kivétel nélkül világítanak? A válasz nagyon egyszerű, be akarják égetni a tudatalattinkba a nevüket, és valljuk be, többé-kevésbé sikerül is.
Épület dekoráció
Épületünk, telephelyünk kinézete meghatározó a cégünk megítélésében.
A látványelemek összehangolása (pl. épület színe, logó elhelyezése, kivitelezés módja, a tájékoztatórendszerek) segítségével az ügyfelek véleménye befolyásolható az álltaluk, rólunk kialakítandó képről.
A mai üzleti világban a bizalom elnyerése döntő szempont.
Kirakat dekoráció
A válasz nagyon egyszerű, mert barlang mélyéről nem lehet eladni semmit.
Tehát ha nem biztosítjuk a láthatóságunkat, hogyan várjuk el a vevőinktől, hogy megtalálják az üzletünket. A kirakat berendezése, illetve fel matricázása szinte a legkézenfekvőbb megoldás az áruink promotálására.
Kül és beltéri információs rendszerek
Az információs rendszerek amellett, hogy segítenek az eligazodásban, egységes látványelemként is a cég megjelenését emelik.
Cégünkhöz érve a látogató, vagy vásárló eltévedhet.
Önnel is előfordult már ez?
Valljuk be, mindannyian voltunk már olyan helyzetben, amikor nyolc embert megkérdezve jutottunk el a keresett helyiségbe, tárgyalóba. Hivatali szinten előírás a „kitáblázás”. Vajon miért? Ha nincs lehetőségünk recepcióst, vagy londinert alkalmazni, a jól kialakított táblarendszerek elvégzik a dolgot helyettünk.
Óriás plakátok nyomtatása, Ponyvák készítése
A különböző kampányok elengedhetetlen része az óriásplakátok kihelyezése. Méretéből adódóan jól láthatóak, és a közlekedő emberekre hatással vannak, mint információhordozók.
A teherautók festett ponyvája, a felület méretéből adódóan, szintén nagy értékű reklámfelület, amit érdemes kihasználni.